سیاستمنتخبویژه

کامنت هایی برای آقای رییس جمهور

روز گذشته به مناسبت حضور رییس جمهور در استان فارس، در پایگاه خبری-تحلیلی فارس امروز سوالی از خوانندگان مطرح کردیم و از آنان خواستیم درخواستشان را از رییس جمهور بنویسند.

استقبال زیادی از این سوال شد و بیش از سیصد درخواست کامنت شد که البته همچنان هم ادامه دارد.
آن فراخوان و کامنت های فراوان مربوط به آن را می توانید اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. با سلام سید بزرگوار
    خداقوت
    به امید خدا بتونید جلو این همه تورم و گرونی رو بگیرید تا ما یه ذره بتونیم زندگی کنیم
    شاید باورتون نشه ولی حقوق یک ماه فقط کفاف ۱۰روز خرج خونه رو میده
    باتشکر

  2. با سلام و روز خوش

    یکی از مهمترین مسله های این روز ها که گریبان گیر همه شده متاسفانه تورم و گرانی هست آخه با این حقوق کارگری چجور میشه زندکی کرد بنده مهندس این مملکت هستم و با حقوق اداره کار چجور میشه زندگی رو چرخوند

    با تشکر

  3. با سلام و خیرمقدم خدمت رییس جمهور محترم
    لطفا پیگیر وضعییت رانندگان استیجاری علوم پزشکی فارس باشید
    خیلی تبعیض و ظلم در حق این قشر زحمت کش و خدوم دانشگاه علوم پزشکی میشود
    ممنون از شما
    خداوند یاورتان باشد

  4. باسلام خدمت رئیس جمهور. اقای رئیس جمهور کمک کنید. ما نه ازتهسیلات وام مسکن استفاده کردیم نه خانه وزمینی داریم 17سال هست مستاجریم. توروخدا چرا به ناحق فرم ج ماقرمز شد. در دولت قبلی. کمکمان کنید تا ماهم بتوانیم خانه دارشویم.
    ویه خواهش دیگه پدرم درجنگ راننده مهمات بوده واز ناحیه چشم وسینه شیمیایی شده چرا بخاطر اینکه مدت خدمت به دولت درزمان جنگ به صورت داوطلبانه زیرشش ماه بوده هیچ ارزشی برایشان قاعل نیستن واهمیتی نمیدن ورسبدگی نمیکنن. ازسال 64 تا 67 به صورت دواطلبانه. به جنگ میرفته باپنج پلاک که هربارمیرفته. اما حالا زمان های محاسبه شده چون زیرشش ماه شده میگن هیچ حمایتی ازایشون نمیشه ایا انصاف هست توروخدا کمک کنید

  5. با سلام برای راه اندازی مراکز تولید نیاز به وام ۳۰۰ میلیونی دارم.راه اندازی پرورش قارچ لذا درخواست دارم در صورت صلاح دید تایید بفرمایید با تشکر.

  6. سلام خدمت ریس جمهور محترم . جهت تغییر وضعیت اشتغال واستخدام فرزندان ایثار گران که در مدارس غیردولتی سالها به صورت نیروی آزاد با حداقل حق الزحمه مشغول به کار میباشند لطفا اقدامات لازم انجام شود.

  7. ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی
    باسلام و نهایت فراوان
    احتراما، باستحضار می رساند که اینجانب کارگر ساده ای هستم، و دارای دو فرزند و همسر میباشم و دارای در آمد نا چیزی هستم که کفاف مخارج خانواده ام را نمیدهد و خودم دارای مشکل قلبی هستم و دیابت دارم و قلبم را بالن زده ام و زندگی را به سختی به سر میبرم و فرزندم در کلاس هشتم درس می خواند، که مشکل گوشی همراه دارد و من از عهده ی خرید گوشی برای او بر نمی آیم.
    از شما عاجزانه خواهشمندم اگر برایتان مقدور میباشد وام بلاعوض به بنده لطف کنید تا بتوانم کمی از نیاز های خانواده ام را بر طرف کنم و برای فرزندم گوشی همراه تهیه کنم.
    از شما کمال تشکر و تقدیر و قدر دانی دارم
    استان فارس شهرستان شیراز

  8. سلام خیرمقدم وخوش آمدگویی به رییس جمهور
    من با 4فرزند که 3تا دختر دم بخت. دارم و دیسک کمر ومریض هستم وتا حالا. از هیچ وامی نگرفتم از دولت مخوام که فکر مسکن برای ما باشن واز دولت مخوام که فکر زنان خانه دار که هیچ حقوقی ندارن باشن وحقوق باز نشستگی بدن
    و گرانی وکرایه خانه واقعا کمرشکن هست برای همه ماها که خانه نداریم به امیـد روزی که به اجاره. نشین ها مسکن ارزن قیمت بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا