برگزیدهمنتخبورزش

نگاهی به تیم بسکتبال نزاجا فارس

تیم نزاجا فارس با همت آقای نیما شریفی مربی جوان و دلسوز شیرازی در آخرین روز های نزدیک به لیگ بسته شد.

علی هاشم پور

مدیر فنی تیم نزاجا فارس

این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه وارد عرصه لیگ دسته یک کشور شده با توجه به اینکه نیمی از بازیکنان تیم نیروهای وظیفه بودند نزاجا با پیگیری آقای فریدون رییسی قبول کردند تا این تیم بتواند از بازیکنان وظیفه با نام نزاجا فارس در این عرصه حاظر شویم البته مقرر شد هزینه ای تیم شامل پرداخت های کادر و بازیکنان ( نفراتی که وظیفه نبودند ) هزینه سفرها ، اسکان بازیکنان غیر بومی را هیات مدیره تیم پیگیری کند.
لذا بررسی حامیان مالی در دستور کار هیات مدیره قرار گرفت که متأسفانه نتیجه بخش نبوده .
از این رو هزینه ها را ریاست و قائم مقام ( آقایان محجوب و شجاعی ) به امید حضور حامی مالی برعهده گرفتند تا این تیم بتواند در مسابقات حضور داشته باشد .
تیم با ترکیب کادر و ۹۰ درصد بازیکنان بومی و بدون بازی تدارکاتی پا به عرصه مسابقات گذاشت . در ابتدا به تیم قدرتمند و منظم گلنور با مربی گری مربی تیم های ملی جوانان و بسکتبال سه نفره ( آقای سیامک ویسی ) گلنور اصفهان روبرو شدیم که در یک بازی دیدنی بازی را واگذار کردیم این بازی با توجه به نداشتن بازی تدارکاتی شکل تیم را در مسیر بهتر شدن قرار داد و در دو بازی بعدی برنده بیرون آمدیم در بازی چهارم با توجه به تعداد زیاد مصدومین بازی را واگذار کردیم ولی روند تیم بصورت قابل قبولی به سمت جلو بود بصورتی که در بازی برگشت تیم قدرتمند گلنور اصفهان را شکست دادیم این روند با ۱۲ برد پیاپی ادامه داشت تا بعنوان تیم اول وارد پلی آف شدیم .
لذا عمده مشکل تیم مسائل مالی تیم بوده که با مرتفع شدن این مهم می‌توانیم پس از سالها در لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا کنیم.
با توجه به اینکه بسکتبال دومین ورزش محبوب در دنیا می باشد و برند های معروف در این ورزش سرمایه گذاری خوبی کرده اند امید است بزرگان عرصه صنعت استان از این پتانسیل خوب در کلانشهر شیراز حمایت کنند تا شاهد این موضوع باشیم که بسکتبال در شیراز به جایگاه واقعی خود برسد .

اعضاء تیم :
مدیر عامل: یوسف محجوب
قائم مقام : ایمان شجاعی
مدیر فنی : علی هاشم پور
سرمربی : نیما شریفی
مربی : نیما سلیمی
سرپرست: نیما علیایی
بدن ساز: بهنام پارسا
کاپیتان : امیر اله وردی
بازیکنان:
علی قدرتی
امیر حسین سلطانی
امیر نازک کار ماهر
علی انصاری
محسن رضایی
امیر اکبری
امیر کلانتری
بردیا رئوفت
پارسا شجاعی
محمد ایزدپناه
محمد شیبانی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. چرا با توجه به این همه سرمایه دار در شیراز حتی از جایگاه مسئولیت اجتماعی ورزش فارس را حمایت نمی کنند این در حالی هست در صورت داشتن برنامه منظم البته با حمایت مسئولین استان علاوه بر برگشت مالی ارزش افزوده هم خواهد داشت .

  2. مسئولین محترم شیراز و استان خواهشن ورزش را حمایت کنید تا افق جوانان همشهری در عمر ورزش روشن شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا