فارس نوشت

سخنرانی برای دیوار با میلیون ها بیننده!

برای تمرین حرف زدن در جمع و تمرین سخنرانی و تمرین معلمی، یکی از مواردی که استادان فن می گویند این است که بروید در خانه تان بنشینید و رو به دیوار حرف بزنید.

مهدی بذرافکن

فکر کنید دیوار مستمعین هستند. فکر کنید دیوار دانش آموزان هستند. خلاصه هر چه دلتان می خواهد به دیوار بگویید! سید حسن آقامیری سال 1397 به خاطر سخنرانی های جنجالی اش خلع لباس شد و به واسطه همان مساله طرفداران زیادی هم یافت. به طوری که در آن سال و در مدت یک هفته بیش از ۴۰۰ هزار نفر به دنبال‌کنندگان صفحهٔ اینستاگرام او افزوده شد.

او که حالا حتی سلبریتی هم می داننش! این روزها از طریق شهرت کسب شده در اینستاگرامش با بیشتر از 3 میلیون و 600 هزار دنبال کننده همان سخنرانی های متفاوت را ارایه می کند.

اگر قبل از خلع لباس در مسجد محله اش نهایتا 500 پامنبری داشت حالا اما پامنبری هایش میلیونی هستند و ویدیوی سخنانش معمولا وایرال شده و دست به دست می چرخد. بگذریم. الان کاری به عقاید و حرف های این بنده خدا ندارم. چرا که مرا با سیاست کاری نیست.
نکته مورد نظرم ویدیوهای سخنرانی آقامیری است. او در اتاقی به مساحت 3در4 با میکروفونی خاموش و دو دوربین یکی در زاویه روبرو و دیگری از زاویه کنار رو به دیوار سخنرانی می کند اما در نهایت صدا و سیمایش به میلیون ها نفر می رسد هرچند از طرف «صداوسیما» هم محروم و ممنوع باشد.

شاید سالها پیش که اساتید و اهالی فن به شاگردانشان می گفتند بروید خانه تان و روبه دیوار سخن برانید هیچ وقت فکر نمی کردند می شود رو به دیوار هم سخن گفت اما میلیون ها نفر بیننده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا