فارس نوشت

شوآف میلیاردی!

سازمان صداوسیما برای تیم ملی فوتبال که در مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق بود، مراسم تقدیر برگزار کرد!

مصطفی قاسمیان/فارس امروز

اصل خبر و بی‌ربطی آن به کنار. فارس اعلام کرده که علی‌عسکری رییس صداوسیما به اعضای تیم، نفری ٣ سکه بهار آزادی پاداش داده است! با احتساب قیمت امروز سکه، می‌شود نفری ٣۲ میلیون تومان. اغلب بازیکنان تیم ملی که در لیگ خودمان بازی می‌کنند، سالانه بیشتر از ۵ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند؛ لژیونرها هم بسیار بیشتر. ستاره‌های فوتبال پاداش بی‌دلیل و بی‌ربطی را که علی‌عسکری از جیب ملت داد، در جیب می‌گذارند و به رقم آن می‌خندند.

 آقای علی‌عسکری! فوتبال ایران از شما پاداش نمی‌خواهد؛ حقش را بدهید. چرا حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر را که سالانه بالغ بر ٣۰۰-۴۰۰ میلیارد تومان است، نمی‌دهید؟ اگر خیلی به فکر فوتبال ایران هستید، برنامه «۹۰» و عادل فردوسی‌پور را به آنتن برگردانید. فوتبال ایران به دادگاه عادلانه «۹۰» جلوی چشم افکار عمومی نیاز دارد، نه به مراسم‌های الکی. فوتبال ایران به حق پخش تلویزیونی نیاز دارد، نه این پاداش ناچیز و بی‌ربط.

 اگر این پاداش ٣۲ میلیونی، علاوه بر بازیکنان، به کادر فنی هم داده شده باشد، مبلغش به حدود یک میلیارد تومان خواهد رسید. رییس صداوسیما با چه اجازه‌ای، اعتباری را که برای برنامه‌سازی و پرداخت دستمزدهای عقب‌افتاده اهالی رسانه ملی در اختیار داشت، به اهالی فوتبال هبه کرد؟ آقای علی‌عسکری! عملکرد شما در ریاست صداوسیما، خود گویای همه‌چیز است؛ خودنمایی چاره کار شما نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا