فارس نوشتمنتخب

«مجید اسماعیلی» داور برنامه «عصر جدید» کیست؟

 بین ۴ داور فصل سوم «عصر جدید»، مجید اسماعیلی که جایگزین سیدبشیر حسینی شده، کمتر از دیگران شناخته‌شده است.

مصطفی قاسمیان

او به عنوان استاد دانشگاه معرفی شده، اگرچه چندان مشخص نیست در کدام دانشگاه مشغول به تدریس است. با این حال دقت در کارنامه هنری و سینمایی او، برای شناخت این تهیه‌کننده سینما و دیدگاه‌هایش کمک می‌کند.

مجید اسماعیلی با نام کامل عبدالمجید اسماعیلی دهقی، از اعضای هیئت مدیره مؤسسه اندیشه شهید آوینی است؛ همان مؤسسه‌ای که با ساخت سریال پرحاشیه «گاندو» به یاد آورده می‌شود. او پیشتر در ساخت چند فیلم سینمایی، ویدیویی، پویانمایی و سریال پویانمایی همکاری داشته که جملگی در همین مؤسسه ساخته شده‌اند.

اسماعیلی در ماه‌های اخیر در برنامه «هفت» به عنوان کارشناس سینما حضور پیدا می‌کرد و حتی در جشنواره فیلم فجر اخیر، کارشناس ثابت این برنامه بود. به نظر می‌رسد مجتبی امینی تهیه‌کننده «هفت» که تهیه‌کننده «گاندو» و مدیرعامل سابق مؤسسه اندیشه آوینی است، در ماه‌های منتهی به آغاز سری جدید «عصر جدید»، در پی معرفی تدریجی این سینماگر به مردم بوده و حالا با انتخاب او در برنامه احسان علیخانی، میخ آخر را محکم‌تر کوبیده است.

جالب است بدانید او در برنامه «هفت»، به عنوان «دکتر» مجید اسماعیلی معرفی می‌شد، اما مدرک تحصیلی‌اش توسط عوامل «عصر جدید ۳»، مهندسی برق و کارشناسی ارشد علوم سیاسی عنوان شده است! مشخص نیست او دکترا دارد یا نه، اما فارغ از این احوالات، با آغاز ضبط «عصر جدید»، به نظر می‌رسد بالا رفتن عبدالمجید اسماعیلی دهقی از نردبان چهره‌سازی پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیون قطعی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا