برگزیدهمنتخبورزش

عادل با «90» می آید

درباره ویدیوی وایرال‌شده اظهارنظر پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما که در آن گفته بازگشت فردوسی‌پور مانعی ندارد، زیاد نوشته‌اند. عده‌ای گفته‌اند چون در موردی مشابه، علی‌عسکری هم سخن مشابهی گفته بود، پس این حرف هم قابل اعتماد نیست.

مصطفی قاسمیان

روزنامه نگار

در آن ویدیوی مشهور که متعلق به چند روز بعد از آخرین برنامه «۹۰» است، علی‌عسکری در پاسخ به این سؤال که آیا فردوسی‌پور در شبکه سه می‌ماند یا نه، گفت «می‌مانند». عادل واقعا هم در شبکه سه ماند و در شبکه ورزش که زیرمجموعه شبکه سه است، «فوتبال ۱٢٠» را تهیه کرد. این بار پیمان جبلی، در پاسخ به درخواست اجرای «۹۰» توسط فردوسی‌پور، گفته: «از نظر ما منعی ندارد، ایشان می‌توانند برگردند». خب به کجا برگردد؟ «فوتبال ۱٢٠» را که داشت، پس منظور جبلی هم «۹۰» است.

صبح امروز ساعتی بعد از اظهارنظر جبلی، مجریان برنامه «سلام تهران» شبکه پنج نیز صراحتا درباره بازگشت «۹۰» به آنتن تلویزیون صحبت کردند؛ اتفاقی قابل تامل که پیش از این چندان سابقه نداشت.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که به خلاف آنچه در افکار عمومی تثبیت شده، دفتر رهبر انقلاب در حذف «۹۰» و فردوسی‌پور نقشی نداشته و این اتفاق درون شبکه سه افتاده است.

همه آنچه گفته شد، شواهدی است که نشان از تغییر رویکرد تلویزیون به فردوسی‌پور دارد. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی او را در قاب برنامه «۹۰» ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا