برگزیدهفرهنگمنتخب

درخشش بازیگر سروستانی در سریال افرا

دیگر نیازی به بیوگرافی نیست، لااقل برای ما استان فارسی ها که: محمدمهدی سلطانی سروستانی بازیگر و کارگردان اهل سروستان استان فارس است. او دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است.

به گزارش فارس امروز این شب ها مهدی سلطانی در نقش اصلی سریال پربیننده افرا –حاج محمود-که از شبکه اول سیما پخش می شود بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.
آن گونه که بازیگران این سریال گفته اند، افرا هنوز به اوج خود نرسیده و ماجراهای این سریال ظاهرا قرار است مخاطبان تلویزیون را غافلگیر کند.
شب گذشته در بخشی از این سریال، وحید(پژمان بازغی) حاج محمود(مهدی سلطانی) را تهدید کرد که اگر پدرش را آزاد نکند آبرویش را خواهد برد.
ظاهرا رازی بین وحید و حاج محمود هست که کسی نمی داند. شاید به خاطر همین راز سربسته و تهدید وحید هم بود که حاج محمود تصمیم گرفت به عواملش دستور آزادی سیروس، پدر وحید( اسماعیل محرابی) را صادر کند.
اما این راز چیست؟ بر اساس تجربه ای که از فیلمنامه نویسان ایرانی داریم و بارها در سریال های مختلف دیده ایم گزینه اول چنین رازهایی حضور یک زن دوم در زندگی فردی مثل حاج محمود است.
شاید وحید به واسطه حضور طولانی مدتش-بیش از 20 سال- کنار حاج محمود از چنین رازی خبر دارد.
البته شاید هم این رازی که وحید به واسطه آن حاج محمود را تهدید به آبروریزی کرد، این راز نباشد و ماجراهای پشت پرده دیگری در میان باشد که قرار است مخاطبان را غافلگیر کند.
با این حال و از این حرف ها گذشته نمی توان از بازی خوب مهدی سلطانی گذشت. او که بازیگر گزیده کاری است و معمولا در اغلب کارهایش به خوبی در ایفای نقش هایش موفق بوده؛البته از کسی که دکترای بازیگری دارد جز این هم انتظاری نیست.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام اقای ریسی بنده ۴سال حضور درجنگ و۶بار زخمی شدم هم شیمیایی ودو بار موجی وزخمی شدم دنبال در صد هم نبودم یک قطعه رمین بعد جنگ تشویقی به جبهه رفته دادند تا الان ۲۵ سال گذشته نه مجوز ساخت میدن نه عوض میکنند فکری به حال ما کنید من نه حقوق بگیرم نه کارمند من یک راننده بیابانم تا الان هم به مردم کار کردم لطف کنید دستور این زمین را بدهید تو ی این دور زمانه خیلی حق ناس میشه رانت خاری پارتی بازی فرواوان زمین خاری فروان وسلام از اباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا