برگزیدهسیاست

قدرت چانه زنی فارسیان برای کابینه دولت دوازدهم؟

این قبیل تشکل های قانون مند و مجرب و مطلع به خوبی می توانند ، به دنبال سهم نیروهای انسانی مستعد فارس در کابینه دولت دوازدهم باشند.

به گزارش فارس امروز از آنجایی که نقش احزاب ، جمعیت ها و انجمن های سیاسی استانی و تشکل های صنفی و سمن های محلی مرتبط در امورات توسعه و رشد فارس و خصوصا رسالت افراد با نفوذ و موثر و که قدرت تاثیر گذاری در سطوح ملی و کلان کشوری دارند، بر همگان روشن و مبرهن است و در حقیقت این قبیل دوائر غیر دولتی، مظهر اراده ملت و مردم با قابلیت فارس هستند لذا رسالت آنان ایجاب نموده که موظف و ملزم باشند در چنین فصول و مقاطعی از دوران دولت ها که در صدد چیدمان کابینه جدید شوند ، باید برای تامین فضا و عرصه استفاده از قابلیت و بروز استعدادهای انسانی نهفته و نا شناخته نهفته فارس و گسترش رشد و توسعه و شناخت بیشتر فارس و معرفی چهره های کار آمد و توانمند فارس فعال و کوشش شوند.
خوشبختانه استان با استعداد فارس سرشار از افراد توانمند و متعهد بوده که بسیاری از آنها سابقه وزارت و قائم مقام وزیر و معاونت های وزارت خانه ها را در کارنامه خویش دارند.
اینجا و در چنین فرصت هائی است که قدرت چانه زنی و هنر جا انداختن موضوع برای پیروزی و موفقیت کارشناسان با اهلیت فارس نمایان می شود.

متن کامل یادداشت دکتر ناصر بهمنی را اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا