برگزیدهمنتخبورزش

بهرام کرم دار:علاقمندان به فجر و استقلال لطفا بازی روز جمعه را در منزل تماشا کنند

هنوز امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها وجود ندارد

مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز، هواداران فوتبال در شیراز را به ماندن در خانه در روز برگزاری دیدار تیم های فجرشهید سپاسی و استقلال تهران دعوت کرد.

به گزارش فارس امروز به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال فارس، بهرام کرمدار تاکید کرد : طبق دستور العمل های فدراسیون فوتبال که تحت نظارت ستاد کرونا به ما اعلام شده است، هنوز امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها وجود ندارد. بنابراین از تمامی عزیزان علاقمند به دو تیم خواهشمندیم از تجمع پشت درب های استادیوم جدا خودداری کنند تا بتوانیم میزبانی آبرومندانه ای داشته باشیم. ضمن اینکه این بازی به طور زنده برای علاقمندان پخش خواهد شد و مردم می توانند این دیدار را در خانه تماشا کنند.

وی گفت : درب های ورودی توسط نیروی انتظامی کنترل خواهد شد و بجز بازیکنان و عوامل تیم ها، مسئولان برگزاری مسابقه و خبرنگاران دارای آی دی کارت صادر شده از طرف هیئت فوتبال، شخص دیگری حق حضور در ورزشگاه را نخواهد داشت.

کرمدار افزود : آقای داوود رفعتی نماینده فدراسیون امروز(سه شنبه) وارد شیراز شد و مجددا از وضعیت ورزشگاه حافظیه بازدید کرد. در بازی قبلی که هفته گذشته برگزار شد، با توجه به اینکه نخستین بازی لیگ برتری ما پس از هشت سال بود، برخی نواقص وجود داشت اما هم اکنون وضعیت ورزشگاه مطلوب است. چمن ورزشگاه هم وضعیت خوبی دارد و حالا کاور کشی هم روی آن انجام شده تا روز جمعه در بهترین شرایط مورد استفاده تیم ها قرار گیرد. ضمن اینکه ممکن است روز جمعه شاهد بارندگی هم باشیم اما انشالله مشکلی برای برگزاری مسابقه وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول هیئت فوتبال فارس در پایان گفت : ما برای تیم شهرمان آرزوی موفقیت داریم اما فارغ از هر نتیجه ای که رقم بخورد، مهم ترین چیز برای مجموعه هیئت فوتبال، برگزاری آبرومندانه مسابقه است و امیدواریم تمامی عزیزان و بخصوص مردم با فرهنگ شیراز ما را در برگزاری با کیفیت مسابقه یاری کنند.

دیدار تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته چهارم لیگ برتر، ساعت 16 روز جمعه 14 آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا