فارس نوشتمنتخب

جای خالی گزارشگران فوتبال فارس در دو شبکه ورزشی

 یک ماه فوتبالی شبکه‌های سه و ورزش تمام شد. ۵۱ مسابقه یورو ۲۰۲۰ پخش شد که همراه با مسابقات تیم ملی ایران، استقلال و پرسپولیس در این مدت، به ۶۰ مسابقه رسید.

مصطفی قاسمیان

♦یورو ۲۰۲۰ اولین تورنمنتی بود که پس از حذف عادل فردوسی‌پور و مهاجرت مزدک میرزایی روی آنتن رفت و از این منظر، آغاز یک دوران تازه محسوب می‌شود.

♦در این یک ماه، بیشترین مسابقات به فرشاد محمدی‌مرام رسید که از معدود گزارشگران محبوب مخاطبان است. بیشترین تعداد مسابقه در شبکه سه هم که بازی‌هایی مهمتر از شبکه ورزش را پوشش می‌دهد، متعلق به اوست.

♦محمدرضا احمدی با وجودی که ظاهرا بازی‌های کمتری نسبت به محمدی‌مرام گزارش کرده، اما چهره بسیار کلیدی‌تری است؛ چون همه مسابقاتش مهم است. او که مجری برنامه «فوتبال برتر» و «یورو ۲۰۲۰» هم هست، فقط به ضرورت گزارش بهترین بازی‌ها از پشت میز اجرا خارج می‌شود و تنها بازی‌هایی را گزارش می‌کند که به کسی دیگر داده نمی‌شود؛ نفر اول این روزها.

♦عباس قانع با وجود آن که تنها ۲ سال است که به تلویزیون آمده، اما با همه واکنش‌های منفی مردم، محبوب مدیران شبکه سه است و به اندازه گزارشگران قدیمی، بازی می‌گیرد.

♦در سیاستی درست، گزارشگران جوان هرکدام تنها یکی دو بازی گزارش کرده‌اند. اگر همچنان پیشرفت آن‌ها تدریجی و بر اساس محبوبیت‌شان بین مردم باشد، می‌توان به آینده گزارش‌های فوتبالی تلویزیون امیدوار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا