برگزیدهمنتخبورزش

«اصغر»ی که «اکبر» است

به اعتقاد من که چند سالی در حوزه ورزش و فوتبال قلم می زدم اصغر اکبری یکی از مظلوم ترین مربیان تاریخ فوتبال استان فارس است.

به گزارش فارس امروز او که زمانی مورد تمجید «سوکوموروخوف»- سرمربی استقلال تهران و یکی از بهترین مربیان خارجی حاضر در ایران- قرار گرفت.

اصغر اکبری حتی قرار بود در استقلال تهران هم بازی کند سه ماه با این تیم تمرین کرد اما به خاطر قانون عجیب و غریب و دست و پاگیر آن سالها از بازی کردن در تیمی که دوست داشت محروم شد.

او در زمان حکمرانی علی پروین بر تیم ملی سه ماه هم در تیم ملی تمرین کرد اما به خاطر دلیلی عجیب خط خورد:« اکبری مورد تایید ماست اما چون بهزاد داداش زاده و حمید روزبهانی عضو تیم پرسپولیس بودند و با تیم نیسان ژاپن در جام در جام آسیا بازی داشتند اگر آنها را خط می زدیم برابر تیم ژاپنی در زمین راه می رفتند، برای همین اکبری را خط زدیم.»

مظلوم بودن اصغر اکبری و اجحاف در حق او ظاهرا از دوران بازیگری به مربیگری هم رسیده زیرا با وجود این که در هر تیمی از شیراز و غیر شیراز حضور داشته نتایچ قابل قبولی کسب کرده اما همچنان در شیراز و فارس غریبه است.

ظاهرا حاشیه های فوتبال نمی گذارند مربیان خوب و سالمی مثل اصغر اکبری مشغول به کار شوند. با این حال «اصغر» فوتبال شیراز همیشه برای فوتبال دوستان شیرازی «اکبر» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا