برگزیدهجامعه

رییس کانون وکلای فارس انتخاب شد

جلسه هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد در هفته گذشته برگزار و اعضا هیات مدیره برای یک سال آتی دکتر بهنام اکبری را به ریاست کانون وکلای فارس انتخاب کردند.

محمد هادی جعفرپور

به گزارش فارس امروز قابل توجه است که در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای فارس بالاترین رای ماخوذه متعلق به دکتر اکبری بوده و وی در ادوار گذشته نیز به عنوان رئیس کانون وکلای منطقه فارس انتخاب شده بود.
کانون وکلای فارس و کهگیلویه بویر احمد پس از کانون وکلای مرکز از قدیمی ترین کانون های وکلای کشور است که به گواه تاریخ و اسناد موجود یکی از تاثیرگذارترین کانون های کشور تلقی می‌شود.
کانون وکلا به موازات اداره امور ذاتی وکلا و تربیت وکلای جوان همواره به عنوان یکی از بازوان عدالت به ارائه خدمات حقوقی رایگان به شهروندان در واحد معاضدت اشتغال دارد.
دایره معاضدت کانون وکلای منطقه فارس مستقر در خیابان شهید جمالی (روبه روی دادگاه حقوقی مجتمع ملاصدرا)همه روزه پذیرای شهروندانی است که جهت مشاوره حقوقی رایگان و یا اختیار کردن وکیل معاضدتی به این واحد مراجعه می کنند هستند.
وکلای کانون وکلا علاوه بر ارائه خدمات معاضدتی در سایر پرونده ها،به عنوان وکیل تسخیری متهم در پرونده های کیفری به کمک و همراهی هموطنان می پردازند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام خوش امد گویی به رییس جمهور من تقاضای عاجزانه دارم چون حتی قادر به خرید کمک درسی ونت و گوشی دخترم نیستم دخترم هم پشت کنگوری هس حتی یه کلاس هم ثبت نام نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا