برگزیدهحوادث

تعطیلات نیمه خرداد فارسی ها با طعم مرگ

کرونا کم بود، تصادف و غرق شدگی هم اضافه شد

در این روزهای کرونایی، کافی است یک تعطیلی پیش رو باشد تا برخی شهروندان بدون توجه به این همه هشدار و خواهش و تمنای مسئولین برای نرفتن به سفر، بار و بنه خود را بسته و عزم ییلاقات اطراف شوند تا هوایی خنک تنفس کنند و یا در گرمای خرداد، به آب زنند.

به گزارش فارس امروز اینکه نتیجه سفر در تعطیلات این روزها با وضعیت کرونایی ، بعدا خود را نشان خواهد داد، حرفی نیست. اما فقط کرونا نیست که در کمین فارسی ها نشسته است، تصادفات جاده ای از یک طرف و غرق شدگی هم از طرف دیگر دو میهمان ناخوانده برای این روزهای فارس بودند.

در زیر اتفاقاتی که دراین چند روز در استان فارس رخ داده است از زبان رئیس اورژانس فارس مرور می کنیم:

غرق شدگي 3 نفر درفارس
در نخستين حادثه كه در ساعت 14:49 دقيقه امروزیکشنبه در مرودشت به وقوع پيوست، كودك 30 ماهه به علت بي احتياطي، به ناگهان به داخل آب افتاد و بر اثر تلاطم آب و با توجه به پايين بودن علائم حياتي جان باخت.
در ديگر حادثه غرق شدگي كه در ساعت 15:29 دقيقه امروز در روستاي قلات به وقوع پيوست، مردي 34 ساله به علت آشنا نبودن با فنون شنا در استخر غرق شد.
در حادثه ای دیگری دیروزجوان ۲۴ ساله و از اهالی روستای باغان شهرستان کوار که برای شنا به بند بهمن رفته بود غرق شد.


۱۸ کشته ومجروح در تصادفات جاده ای
در حادثه نخست تصادف ۳ دستگاه خودرو (ساینا-پرایدبار-پیکان بار) در محور قیر-امام شهر (دوراهی سرچشمه) حد فاصل کارزین به امام شهر ۶ مصدوم برجای گذاشت.
در محور مرودشت-اتوبان سرپیچ هشتیجان تصادف ۴ دستگاه خودروسواری (پراید-پژو، پژو-پراید) ۲ تن در دم جان‌باختند و ۷ نفر زخمی شدند.
در شیراز (بلوار طلاییه-ابتدای شهرک سبحان) بر اثر تصادف شدید پژو پارس با تیر چراغ برق قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی اورژانس، ۳ نوجوان جان خود را از دست دادند.

نجات جان کوهنورد استان فارسی در سی سخت
مديرعامل جمعيت هلال احمر كهگيلويه و بويراحمد: تيم امداد و نجات كوهستان جمعيت هلال احمر شهرستان دنا، خانم 33 ساله استان فارسی که در منطقه نول( كوه گل )در شمال شرقي شهر سي سخت (شهرستان دنا) سقوط و مصدوم شده بود را نجات دادند. اين مصدوم بعد از اقدامات امدادي و كمك هاي اوليه به مركز درماني شهر سي سخت انتقال داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا