انتخابات
زیرخاکی جذاب تر از مناظره!
مصطفی قاسمیان/فارس امروزمناظره اول انتخابات امسال، تا سه روز بعد از برگزاری، در پلتفرم تلوبیون ۴۴۰ هزار بازدید داشت.
برای مناظره دوم، این آمار تا سه روز بعد از برگزاری، رسیده به ۱۲۴ هزار بازدید؛ یک سقوط آزاد.
جالب این که قسمت ۷ سریال «زیرخاکی ۲» که در همان روز ۱۸ خرداد از شبکه یک پخش شده، ۱۲۵ هزار بازدید دارد! یعنی دست فرمان غلط صداوسیما و کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، کار را به جایی رسانده که آمار بازدید مناظرهها از آمار بازدید سریال طنز شبکه یک کمتر است.
گویا کاربران تلوبیون علاقه بیشتری به دیدن طنازی پژمان جمشیدی دارند تا مناظره سرد ۷ نامزد انتخابات!