دانشگاه

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام علمی کاربردی ویژه مدرسان استان فارس

دوره آموزشی آشنایی با نظام علمی کاربردی ویژه مدرسان جدید واحد استان فارس برگزار شد.

مهدی بذرافکن:در این دوره دکتر داریوش چوبینه معاون علمی واحد استان فارس به نقش و جایگاه ویژه مدرسان در ارتقاء کیفی دوره های مهارتی اشاره و از مدرسان درخواست کرد برای کمک به توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در ادامه سخنان خود از مدرسان خواست تا ارتباط خود را با واحد استانی استمرار بخشند و دوره های آموزشی مورد نیاز در جامعه را بر اساس نیاز بازار کار به این دانشگاه پیشنهاد دهند.

دکتر چوبینه همچنین درباره طرح آباد و سایر برنامه های در درست اقدام مثل نظام رتبه بندی مدرسان توضیحاتی ارایه داد و بر تقویت و توسعه دوره های آموزش عالی مهارتی در استان فارس تاکید کرد.
در ادامه جلسه توسط دکتر چوبینه و همچنین آرش رضایی کارشناس مسوول جذب مدرسان مباحثی چون آشنایی با سامانه های آموزشی دانشگاه، آیین نامه بکارگیری مدرسان و قوانین و مقررات آموزشی، وظایف و مقررات انظباطی مدرس، رعایت سرفصل دروس، نحوه تنظیم قرارداد و پرداخت حق التدریس مدرس و نحوه اجرای دروس کاربینی و کارورزی تشریح شد.
گفتنی است دوره آشنایی با نظام آموزش علمی کاربردی ویژه مدرسان استان فارس طی دو روز و برای دو گروه جداگانه روزهای چهارشنبه نهم و شنبه دوازدهم خردادماه در سالن شهید طهمورثی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا