انتخاباتبرگزیده

اتفاق عجیب در روزنامه های امروز صبح شیراز

تا قبل از گسترش فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و سایت های خبری، در زمان تبلیغات انتخابات مختلف، روزنامه ها بار اصلی تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات را بر عهده داشتند.

به گزارش فارس امروز بعضا حتی دیده می شد در هنگامه انتخابات مجلس و شورا و ریاست جمهوری حجم تبلیغات برخی روزنامه های شیراز آن قدر زیاد می شد که آنها اقدام به انتشار ویژه نامه های مختلف می کردند.

با این حال و طی حداقل 10 سال گذشته به دلیل گسترش فضای مجازی و گروه ها و شبکه های اجتماعی کاندیداها بهترین نوع تبلیغات را حضور در فضای مجازی می دانند.

تبلیغات کاندیدها عموما به گروه های واتساپی پرمخاطب، کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام پر فالوور داده شده و این کار رونق تبلیغات را از روزنامه ها گرفته است.

نگاهی به روزنامه های امروز صبح شیراز این حقیقت را بیشتر آشکار می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا