برگزیدهمنتخبورزش

فجر به حداقل حق خود رسید/استقلال کلانتر نداشت!

هرچند فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پس از بازی فجرسپاسی-استقلال گفت:«در کل ۹۰ دقیقه بازی تیم برتر میدان بودیم و فرصت های زیادی هم از دست دادیم» اما واقعیت این بود که فجر سپاسی هم تیم خوبی بود و هیچ وقت پا پس نکشید.

به گزارش فارس امروز جدال تیم های فجر و استقلال برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.
با این حال فرهاد مجیدی می گوید حق تیمش پیروزی بوده و علی اصغر کلانتری هم عنوان می کند بازی پایاپایی با استقلالی ها انجام دادند.
در بازی استقلال-فجر صحنه های مشکوکی رخ داد. اولی پنالتی استقلال بود که واقعا مشکوک بود و در محرز بودن آن شبهه وجود دارد.
دومی اما خطای مدافع استقلال روی مهاجم فجر بود که آن هم مشکوک بود و نزدیک به پنالتی؛ در نهایت اما حق به حق دار رسید.
انصافا حق فجر باخت نبود. آنها با تیمی جوان برابر استقلالی مدعی مردانه جنگیدند و در نهایت به کمترین حق خود که تساوی بود رضایت دادند.
این بازی خارج از میدان حاشیه کم نداشت که یقینا مهمترینش سیلی بود که مسوول هتل محل اسکان استقلال بر صورت کارگرش زد و از بدشانسی مسوول هتل فیلم این سیلی زدن همه جا پخش و دیده شد.

واکنش دادستان شیراز نسبت به سیلی‌خوردن کارگر هتل

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در واکنش به ماجرای سیلی خوردن کارگر هتل، گفت: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز شیراز در واکنش به ماجرای سیلی خوردن کارگر هتل چمران شیراز، گفت: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: با توجه به قابلیت گذشت داشتن موضوع، رسیدگی و تعقیب مستلزم طرح شکایت توسط ذینفع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا